Hello world!

Здравей, Свят!

Аз съм Теодора, приятно ми е 🙂

Чудих се много за това дали да пиша блог и имам ли какво да споделя с теб. И реших да опитам.

Смятам да не те занимавам прекалено с въпросите на сърцето, освен ако не е нещо наистина приятно. Не съм и Кари Брадшоу.

Обичам да пътувам, обичам да опитвам нови неща, до степен в която понякога взимам прекалено импулсивни решения. Но винаги си струва. Обичам хартиените книги; обичам музика, която стопля сърцето, обикновено, изпълнявана на живо; обичам човешки филми. Обичам интересни хора, от които можеш да научиш нещо, които случват живота си и не мрънкат. Обичам приятното хапване и пийване в добра компания. Радвам се на живота и на малките неща, които ни дава всеки ден.

За тези неща мисля да ти разказвам – за местата, хората и преживяванията ми. Дано да са ти интересни.

Сложих заглавие на блога „Into the wild“, където можем да разгледаме „the wild“ като живота по принцип. Само че, аз имах предвид един много любим за мен филм, с чийто главен герой (Крис) често се оприличавам. Приличаме си по това, че и на мен понякога ми се иска да тръгна пеша за Аляска, или за Рила, заради същите причини, заради които тръгва и той. Разликата обаче е, че не бих го направила съвсем сама.

Накрая на филма, той стига до извода, че щастието е истинско само, когато е споделено. Аз нямам намерение да свърша като Крис. За да не се стига до там, гледам да правя неща, които са ми интересни и ме карат да се чувствам пълноценна и полезна. Споделянето на всички тъжни и щастливи моменти с близките ми хора, ме прави истински щастлива.

В смисъла на споделянето, ще се радвам да споделям и тук красиви места, истории и хора.

Нямам търпение!

About lyutova

Обичам да пътувам. Обичам преживяванията, заради които обичам живота - независимо дали включват човек, място, книга, музика или храна. Всички публикации от lyutova

3 responses to “Hello world!

Вашият коментар

